czwartek, 21 października 2010

A&E Vintage Store (sklep internetowy)

A&E Vintage Store -
"powstał z chęci kreatywnej interpretacji tendencji w modzie za pomocą ciuchów vintage. Od wielu lat same ubieramy się w sklepach vintage, miałyśmy okazję śledzić jak styl vintage zaczyna przenikać do mody ulicznej w wielkich miastach w Europie. Postanowiłyśmy zaprezentować nasz własny styl vintage polskim klientom. Sklep powstał w 2006 roku i był pierwszym vintage sklepem online w Polsce(...)


W sklepie A&E znaleźć można także kolekcję autorską.

Bezpłatny dostęp do Facebooka z Twojego telefonu. Zobacz!



Ideą kolekcji autorskiej było tworzenie nowych pięknych przedmiotów z używanych materiałów, tkanin, starej biżuterii czyli tworzenie ‘recycled’ biżuterii, dodatków i w przyszłości odzieży. Niezbędne jest użycie nowych elementów, jak taśmy, cekiny, plastikowe kamienie. Niektóre z naszych dodatków są tworzone wyłącznie z nowych elementów(...)"


Ceny:

Ubrania wycenione na sztuki, ceny wahają się od 20 do ok 60 złotych za sztukę.


Kontakt:

www.aevintagestore.com

Tel.: 502-079-066
mail: ae@aevintagestore.com 
 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie sklep jak sklep i nic więcej. Szkoda, ze nie jest napisane czy działa on w technologi Saas czy może nie. Dość dobre zestawienie jest na https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/dostepnosc-sklepow-internetowych-w-technologii-saas-na-rynku-polskim gdzie bez problemu sprawdzimy co dany sklep sobą reprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. To co wyróżnia dobry sklep internetowy oprócz dobrego wyboru to też jakość obsługi i szybkość realizacji zamówień. Do tego każdy zwraca uwagę na niewysokie koszty przesyłek u kuriera, dobrze też jak można taką paczkę dzięki opcji https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ sobie sprawdzić gdzie się znajduje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tego sklepu i w sumie dość ciężko jest znać wszystkie sklepy online tym bardziej z ciuchami. jednak jeśli już jakiś mi się spodoba to potrafię tam siedzieć godzinami i zamawiać wiele rzeczy. Fajnie jak również taki sklep wysyła towar za pomocą kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups to wtedy z pewnością zamawiam jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie interesowałaby głównie własna strona pod tym względem, aby pisać na niej treści i gromadzić czytelników, którzy są zainteresowani czytaniem moich poglądów. Oczywiście takich czytelników na początek trzeba znaleźć i tutaj wierzę, że pomogłaby mi w tym strona https://push-ad.com/dla-wydawcow/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi moją stronę internetową pomogło najbardziej wypromować regularne pozycjonowanie. Odkąd zacząłem korzystać z usługi pozycjonowania https://dolp.pl/pozycjonowanie-stron-www/ odnotowałem większą ilość odwiedzin oraz wzrost zainteresowania treściami dostępnymi na mojej stronie. Wysokie pozycje w wyszukiwarce na dane frazy kluczowe mogą nam zagwarantować stały przypływ nowych odwiedzających, którzy są faktycznie zainteresowani tym co oferujemy na stronie internetowej.

      Usuń
  7. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja niestety nie znam tego sklepu więc tym samym nie bardzo mogę nic na jego temat powiedzieć. Ja jestem zdania, ze sklepy internetowe powinny mieć system płatności online https://www.dotpay.pl/ ponieważ jest to najbezpieczniejszy sposób na realizowanie płatności internetowych.

    OdpowiedzUsuń