czwartek, 14 października 2010

Modna Rodzina

Modna rodzina - sklep oferujący końcówki kolekcji oraz odzież używaną. Ubrania sprowadzane głównie z Anglii, można jednak znaleźć ubrania z wielu krajów UE

Dostępne są takie marki jak :
Morgan, Positivo, Camomilla, Tommy Hilfiger, Diesel, Miss Sixty.

Poza ubraniami dla dorosłych dostępne także ubranka dla dzieci oraz różne dodatki (buty,torebki, zasłony, etc.)

Adres:

Św. Wincentego 92 (Targówek)

Dojazd do przystanku "Żuromińska"
Autobusy: 120 127 140 156 169 500


Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek 11:00 - 19:00
Sobota : 10:00 - 14:00

Ceny:

Część rzeczy jest wyceniona (głównie końcówki kolekcji, ok 15- 20 złotych za sztukę), natomiast reszta towaru na wagę 39 zł/kg. Wyprzedaż artykułów co dwa tygodnie.


Kontakt:

Brak :(

1 komentarz:

  1. A widzisz, ja się zastanawiałam, o co chodzi z tymi lumpami... ;) . A Ty po prostu piszesz o sklepach z odzieżą, fajnie. Sama jestem za tym, żeby tutaj https://moodo.pl/ zrobić zakupy, bo już mam dość nudnych sklepów w mieście. Może jesteś w stanie mi powiedzieć coś więcej o nim? Opisywałaś go?

    OdpowiedzUsuń